Sonkával, zöldségekkel töltött omlett: így még laktatóbb a nagy klasszikus


Még kiadósabb és laktatóbb a klasszikus omlett, ha sonkával és zöldségekkel is megtöltöd.


Létezik-e finomabb reggeli egy nagy tányér omlettnél? Igen, ha gazdagon megtöltöd sonkával és zöldségekkel! Ez az egytálétel gyors vacsorának is kiváló, és igazán nem nehéz elkészíteni. Az omlett sütéséhez tapadásmentes serpenyőt használj, így könnyebben fel tudod majd hajtani.

Hozzávalók:

👉 10 dkg sonka
👉 6 db tojás
👉 1 db kis lila hagyma
👉 1 db kaliforniai paprika
👉 1 csokor snidling
👉 1 csokor petrezselyem
👉 1 evőkanál olívaolaj
👉 só
👉 bors

Elkészítés:

A sonkát csíkozd fel, a kaliforniai paprikát és a lila hagymát vágd kockákra. Egy tapadásmentes serpenyőben melegíts egy evőkanál olívaolajat, dobd rá a hagymát, a paprikát és a sonkát. Sózd, borsozd, és pirítsd meg a zöldségeket, majd szedd ki, és tedd félre a keveréket. Közben üsd egy kisebb tálba a tojásokat, sózd, borsozd, és verd fel.

Öntsd egy serpenyőbe, használhatod ugyanazt is, amelyikben a töltelék készült. Közepes lángon, kevergetés nélkül hagyd, hogy lassan megszilárduljon. Ha már a teteje is csak nagyon enyhén folyós, kanalazd rá a tölteléket, szórd meg apróra vágott petrezselyemmel és snidlinggel, zárd el alatta a lángot, és óvatosan, két fakanál segítségével hajtsd fel.

Kiadós reggeli lehet még a spárgával és mozzarellával készült omlett is.