Cukormentes, ropogós házi granola: adalékanyagok nélkül


Ilyen az igazi szuper reggeli! A granola finom, egészséges, és energikussá tesz.


Ha megkóstolod a házi granolát, biztos, hogy a mindennapjaid része lesz. A zabpehely mellett sok-sok mag és aszalvány kerül bele. Tejjel, joghurttal, friss gyümölcsökkel fogyasztva valódi energiabomba. Csak arra ügyelj, hogy ne süsd túl!

Hozzávalók:

👉 4 bögre zabpehely
👉 1.5 bögre natúr magvak
👉 0.5 bögre aszalt gyümölcs
👉 10 dkg eritrit
👉 2 db tojásfehérje
👉 2 evőkanál kókuszzsír
👉 2 teáskanál fahéj
👉 1 mokkáskanál só
👉 vaníliaaroma
👉 kókuszpehely

Elkészítés:

A zabpelyhet vegyítsd a magvakkal és a kókuszpehellyel. A kókuszzsírt olvaszd fel, keverd össze a villával felvert tojásfehérjével, majd add hozzá a vaníliát, az eritritet, a fahéjat és sót. Öntsd a magvakra, majd egy tepsit bélelj ki sütőpapírral, és egyengesd bele a keveréket.

Told az előmelegített sütőbe, és 160 fokon süsd 20-25 percig. Többször forgasd át, hogy egyenletesen piruljon. Rakd hozzá az aszalt gyümölcsöket, majd, amikor kihűl a keverék, tedd üvegbe, és jól zárd le.